2011. szeptember 21., szerda

RETRO ALPINE 7619 R + 5952 Z CSERE IS ! AKCIÓ!! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó egy  ALPINE  7619 R rádiómagnó, és egy 5952 Z  Cd tár. Hibátlan működéssel, nagyon szép esztérikai állapotban. Nem mai darab de a maga idejében ez volt ebből a szériából a legnagyobb, a csúcs modell. ALPINE  MINŐSÉG!!!   A 80-as évek végéből származik, de már RDS-t tudja. Pontmátrixos kijelző, a kijelző felső egy vékony sávjában mint a képujság, futnak a betük információk. Fiókos kivitel, gyári csatlakozó, csak deck, nem tartalmaz végfokot. A kisszintű kimenetek aranyozottak. Kifogástalanul működik minden funkciója, a Cd tárral együtt. Saját célra vásároltam lassan 3 éve, sosem szereltem be, csak az asztalon hallgattam egy pár órát. Becsomagolva állt a polcon. Sajnos meg kell vállnom tőle. Még annyit hogy 2-gombbon volt egy kis kopás, azt speciális festékkel, /a szélvédők fekete raszteros részét azzal javitják a városomban lévő üveggyárban - autóüveget, szélvédőket gyártanak. pl. Suzuki szélv. Porsche panamérába üveg stb. Nem feltünő. Összekötő kábel a tárhoz sajna nincs, csak ami kb 30-40 cm kijön a tárból, úgy dugtam össze. Egyébként itt a Vaterán láttam hozzá kábelt kb. 2-3 eft-ért. Ritka jó készülék, ritka jó műszaki és esztétikai állapotban. Eladni és nem "elajándékozni" szeretném, az ára ezért annyi. Én is drágán vettem anno, de tudom mit vettem.   KIPRÓBÁLÁSI GARANCIA VAN!   CSERE, BESZÁMITÁS IS LEHET!!!   Autó Hi-fi, mobil, de bármi ami számomra érdekes lehet!



Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-26 04:48
. RETRO ALPINE 7619 R + 5952 Z CSERE IS ! AKCIÓ!! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft